Me Hylte Hunting & Outdoorilla olemme tunnettuja laadukkaasta huoltotyöstä ja asiakastuesta.
Me Hylte Hunting & Outdoorilla olemme tunnettuja laadukkaasta huoltotyöstä ja asiakastuesta.
Meiltä voit ostaa palautusrahdin halutessasi. Jos kyseessä on takuuasia tai reklamaatio, me tietenkin maksamme palautusrahdin, jos takuu tai reklamaatio hyväksytään.
Palautukset käsitellään ReclaimIt-järjestelmän kautta, ja jokainen palautus tulee rekisteröidä alla.
Kun palautuksesi on rekisteröity, saat lopuksi kuitin palautuksestasi ja osoitekortin (jos valitset ostaa palautusrahdin meiltä), jonka voit tulostaa ja liimata palautettavaan pakettiin.
Ystävällisin terveisin, Hylte Hunting & Outdoor
Sinulla on 30 päivän palautus-oikeus (avokauppa). Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja uudenveroisessa kunnossa voidaksesi palauttaa ne. Emme voi ottaa vastaan käytettyjä tuotteita.
Nopeimman palvelun ja käsittelyn takaamiseksi, seuraa alla olevia ohjeita.
Huomaathan että emme käsittele palautuksia tai reklamaatioita Pietarsaaressa. Ne tulee lähettää Ruotsiin, missä varastomme sijaitsee. Jos valitset lähettää palautuksen käyttäen muuta kuljetuspalvelua kuin Postnord, tulee sinun tehdä palautus alla olevaan osoitteeseen jakelupakettina. Jos valitset ostaa kuljetusrahdin meiltä, pääset tulostamaan osoitekortin sen jälkeen, kun olet luonut asian ReclaimIt- järjestelmässä.
Osoite:
Hylte Jakt & Lantman AB
Hantverksgatan 15
31434 Hyltebruk
Sverige
Kirjautuaksesi ReclaimIt-järjestelmään tarvitset tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, jonka annoit tilausta tehdessäsi. Tilausnumeron löydät lähetteestä tai tilausvahvistuksesta, jonka sait sähköpostiisi tilausta tehdessäsi.
Tuotteen palautus
Tee palautusilmoitus ReclaimIt-järjestelmäämme. Ilmoituksen tehtyäsi pääset tulostamaan kuitin ja osoitekortin. Laita kuitti mukaan pakettiin ja vie lähetys lähimmälle Postnord noutopisteelle. Kun palautuksesi on käsitelty varastollamme, alkuperäinen ostohinta hyvitetään sinulle.
Tuotteen vaihto
Tee palautusilmoitus ReclaimIt-järjestelmäämme. Järjestelmästä ei voi suoraan valita, minkä tuotteen haluaa vaihdossa, vaan se tehdään uutena tilauksena nettikaupastamme. Ilmoituksen tehtyäsi pääset tulostamaan kuitin ja osoitekortin. Laita kuitti mukaan pakettiin ja vie lähetys lähimmälle Postnord noutopisteelle. Kun palautuksesi on käsitelty varastollamme, alkuperäinen ostohinta hyvitetään sinulle.
Huomioitavaa toimitustavoista
Jos tilauksesi toimitettiin noutopisteelle, palautus tehdään myös viemällä paketti noutopisteelle. Voit ostaa palautusrahdin meiltä tai käyttää itse valitsemaasi kuljetustapaa (esim. Posti).
Jos tilauksesi toimitettiin kotiin suuren kokonsa tai painonsa vuoksi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@hylte.fi. Järjestämme noudon Postnordin palveluna. Voit myös halutessasi käyttää itse valitsemaasi kuljetusyritystä.
HUOM! Jos itse valitsit kotiinkuljetuksen tilausta tehdessäsi, vaikka tilaamasi tuotteet eivät olleet erityisen isokokoisia tai painavia, meiltä ostamasi paluurahti lähetetään Postnordin noutopisteen kautta.
Takuuasia/reklamaatio
Takuuasioissa ja reklamaatioissa ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@hylte.fi.
Ole huolellinen isojen ja pienten kirjaimien kanssa sähköpostiosoitetta kirjoittaessasi, ja tarkista kahteen kertaan ennen kuin rekisteröit asiasi. Kiitos 🙂
Tervetuloa meille!
Vahvuutemme on osaava henkilökunta, jolla on pitkä kokemus myymistämme tuotteista. Metsästys, vapaa-aika ja maanhoito ovat olleet painopistealueemme vuodesta 1911. Siksi voit aina olla varma, että saat suorat vastaukset reilulta henkilökunnaltamme meillä asioidessasi!
Hylte Hunting & Outdoor Henkilökunta