Usein kysytyt kysymykset
Ennen kuin lähetät meille tiedustelun asiastasi, katso vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kuinka voin tilata tuotteita Hylte Hunting & Outdoorilta?
Voit tehdä tilauksen nettikauppamme kautta. Valitse tuote sekä mahdollinen koko ja väri, ja lisää ostoskoriin. Kun ostoskorissasi on kaikki tuotteet, jotka haluat ostaa, mene kassalle. Täytä yhteystietosi, valitse toimitustapa ja siirry maksamaan. Seuraa ohjeita ja maksun mentyä läpi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Voinko tehdä tilauksen yritykselleni?
Minulla on vaikeuksia saada tilaukseni läpi, mitä teen?
Tilauksen läpi menemisen ongelmat voivat johtua monesta eri asiasta. Yleisin syy on se, että verkkosivustomme ei tue käyttämääsi selainta, joten selaimen vaihto voi auttaa. Tarkistathan myös, että tietokoneesi päivitykset ovat ajan tasalla. Mikäli olet yrittänyt tehdä tilausta mobiililaitteella onnistumatta, suosittelemme tekemään tilauksen tietokoneella. Myös palomuuri tai suojausasetukset voivat estää tilauksen tekemisen. Ks. myös kysymykset Maksaminen-otsikon alla.
Voinko saada alennusta tuotteesta? Saanko alennuksen, jos teen suuren tilauksen?
Tuotteemme on hinnoiteltu erittäin kilpailukykyisesti, ja monen tuotteen osalta olemmekin Suomen halvin nettikauppa (Hintaopas-vertailu). Tästä syystä emme valitettavasti tarjoa alennuksia.
Mihin osoitteeseen tilaukseni toimitetaan?
Ks. kohta Toimitus
Miten yksityisyyteni suojataan oston yhteydessä?
Maksu tapahtuu suojatun SSL-yhteyden kautta emmekä me pääse näkemään tilitietojasi tai henkilötunnustasi. Lue lisää:
www.hylte.fi/tietosuojaseloste
Kuinka voin perua tilaukseni?
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, order@hylte.fi. Kun tilauksesi on otettu käsittelyyn, sitä ei välttämättä voida enää perua.
Mitä tarkoittaa, että tuote on tilapäisesti loppu varastosta?
Jos olet tehnyt tilauksen ja tilaamasi tuote on myyty loppuun, ilmoitamme sinulle tästä puhelimitse ja/tai sähköpostitse. Jos olemme saamassa tuotetta jälleen varastoon, on mahdollista että voimme lähettää sen jälkitoimituksena. Jos emme ole saamassa sitä enää varastoon, tarjoamme sinulle vastaava tuotetta, jos sellainen on saatavana.
Joissakin tapauksissa tuotteesta voi tehdä ennakkovarauksen nettikauppamme kautta.
Emme voi vastaanottaa varauksia sähköpostitse.
Miksi en saanut tilausvahvistusta?
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen. Joskus sähköpostitili voi luokitella tilausvahvistuksen roskapostiksi, joten kannattaa tarkistaa myös tämä kansio. Sähköpostiosoitetta kirjoittaessasi ole huolellinen!
Tilaus Ahvenanmaalle?
Valitettavasti emme toistaiseksi toimita Ahvenanmaalle arvonlisäverokäytänteen takia.
Voinko tilata ulkomaiseen osoitteeseen?
Toimitamme vain Suomeen, Ahvenanmaata lukuunottamatta.
Kuinka kauan toimitus kestää?
Tilauksen käsittely ja pakkaaminen kestää 1-4 työpäivää riippuen varaston kuormituksesta. Pakkaamisen jälkeen lähetys luovutetaan Postnordille, jonka normaali toimitusaika on 3-5 työpäivää. HUOM! Kappaletavaran toimitus kestää 1-3 lisäpäivää.
Jos sinulla on seurantakoodin saatuasi kysymyksiä toimitukseen liittyen, ota yhteyttä Postnordin asiakaspalveluun www.postnord.fi/asiakaspalvelu
Mihin osoitteeseen tilaukseni toimitetaan?
Ole tarkkana kun täytät tietojasi kassalla. Jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä asut vakituisesti, voit valita toimituksen eri osoitteeseen klikkaamalla “Toimitus eri osoitteeseen?”-valintaa. Jos olet jo tehnyt tilauksen ja se on käsiteltävänä, toimitusosoitteen tietoja ei välttämättä voida enää muuttaa.
Mistä tilaus lähetetään?
Meillä on useita varastoja eri paikoissa Ruotsissa, joten voit saada useamman lähetyksen.
Pystymme tarjoamaan rahdin huomattavasti halvemmalla Ruotsista kuin mitä se olisi Suomesta lähetettynä.
Joudunko maksamaan ylimääräisiä rahtikuluja, jos toimitus on jaettu eri lähetyksiin?
Et joudu.
Minkälaisia toimitustapoja tarjoatte?
Riippuen tilauksesi tuotteista ja toimituspaikkakunnasta, voit valita toimituksen Postnordin noutopisteelle tai kotiin. Kappaletavara toimitetaan aina kotiin.
Kuinka voin seurata lähetystäni?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi seurantakoodin.
Miksi maksu ei mene läpi?
Maksuliikennettämme hoitaa Walley, emmekä tietoturvasyistä pääse käsiksi maksutietoihin. Walley hoitaa myös luottotietotarkastukset puolestamme.
Maksuongelmissa voit olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa:
Mitä maksutapoja tarjoatte?
Tarjoamme seuraavat maksutavat:
LASKU 14 päivän kuluessa ostosta (lasku lähetetään sähköpostitse)
OSAMAKSU (alk. 25€/kk, tarkemmat ehdot Walleyn sivuilla)
TILI – ostokset kootaan tilille ja laskutetaan kerran kuukaudessa (Walley tili)
PANKKIMAKSU suoraan pankkitiltä
KORTTI – maksu kortilla
Miksi en ole saanut laskua?
Miksi maksun yhteydessä täytyy tunnistautua verkkopankkitunnuksilla?
Nykyään tietoturvasyistä ja sinun tietojesi turvallisen käsittelyn takaamiseksi, pankit vaativat vahvan tunnistautumisen kaikilla maksutavoilla.
Miten teen palautuksen?
Tarjotaksemme mahdollisimman hyvää asiakaspalvelua, meillä on käytössä palautusjärjestelmä Reclaimit. Seuraa tämän sivun ohjeita:
www.hylte.fi/palautukset-vaihdot
HUOM! Jos palauttamasi tuote on esim. likainen, tai sitä on selvästi käytetty, tai sitä on käytetty käyttöohjeiden vastaisesti, pidätämme oikeuden tehdä vähennyksen palautussummasta. Ole siis varovainen pakkausta avatessasi ja tuotetta tarkastellessasi. Täysi hinta palautetaan vain uudesta tuotteesta, ei käytetystä!
Miten vaihdan esim. väärän kokoisen tuotteen?
Tarjotaksemme mahdollisimman hyvää asiakaspalvelua, meillä on käytössä palautusjärjestelmä Reclaimit. Seuraa tämän sivun ohjeita:
www.hylte.fi/palautukset-vaihdot
HUOM! Jos palauttamasi tuote on esim. likainen, tai sitä on selvästi käytetty, tai sitä on käytetty käyttöohjeiden vastaisesti, pidätämme oikeuden tehdä vähennyksen palautussummasta. Ole siis varovainen pakkausta avatessasi ja tuotetta tarkastellessasi. Täysi hinta palautetaan vain uudesta tuotteesta, ei käytetystä!
Millainen takuu on tuotteissanne?
Takuu riippuu tuotteesta ja valmistajasta, joten käänny aina valmistajan puoleen. Omien tuotemerkkiemme takuuasioissa, ota yhteyttä info@hylte.fi.
Esimerkkejä omien tuotemerkkiemme takuuajoista:
Genzo Royal XTM metsästysradio – 3 vuotta
Genzo metsästysradion tarvikkeet – 1 vuosi
Genzo Solid levitinyksikkö – 1 vuosi
Riistakamerat (Bolyguard, Pro-Optics) – 1 vuosi
Riistavalaistus (Genzo) – 1 vuosi
Genzo tyhjiöpakkaaja – 1 vuosi
Miten tuotteen takuuhuolto onnistuu?
Husqvarnan ja Stihlin tuotteissa voit kääntyä lähimmän valtuutetun takuukorjaamon puoleen. Genzo Royal XTM metsästysradiot huollamme Pietarsaaren liikkeessämme. Cub Cadet koneen voi viedä valtuutetulle MTD-korjaamolle. Muiden tuotteiden takuuhuollot tehdään Ruotsissa. Tee takuuilmoitus Reclaimit-järjestelmässämme ja seuraa järjestelmän ohjeita:
www.hylte.fi/palautukset-vaihdot
Haluan vastaanottaa tietoa erikoistarjouksista, kampanjoista ja uutuuksista ensimmäisten joukossa. Kuinka tilaan uutiskirjeen?
Tilaa uutiskirjeemme täältä:
Tervetuloa meille!
Vahvuutemme on osaava henkilökunta, jolla on pitkä kokemus myymistämme tuotteista. Metsästys, vapaa-aika ja maanhoito ovat olleet painopistealueemme vuodesta 1911. Siksi voit aina olla varma, että saat suorat vastaukset reilulta henkilökunnaltamme meillä asioidessasi!
Hylte Hunting & Outdoor Henkilökunta